Végre jön egy jó kis plakátkampány 1,7 milliárdért
Bő két héttel a legutóbbi, 4,7 milliárd forintos plakátkampány meghirdetése után 1,7 milliárdos kampánnyal bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a monopolhelyzetbe került Balásy Gyula cégeit, a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t – írja a 24.hu.
A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció szerint a megbízás fantázianeve: „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”
Sokat nem kellett gondolkodni a címen, a kiírásban szereplő számok jelzik, hogy európai ügyekben ez már a harmadik ugyanilyen hirdetmény. Októberben Judith Sargentini került a célkeresztbe, az ellene és jelentése ellen indított kampányra 5,9 milliárd forintot szántak, ez idén a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) legdrágább akciója volt.