Tudta? – A Mediaworks kaszált a legtöbbet a kvótahirdetésekből
Az oknyomozó portálnak másfél hónap után és csak személyes betekintés során tette lehetővé a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy megismerjenek három, a kormány kvótakampányával kapcsolatos szerződést.
Az iratok szerint Csetényi Csaba cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra – írja az Átlátszó.
Július 18-án pedig elindult az emlékezetes Tudta?-kampány nettó 645 millió forint értékben, nettó 261 millió forint nyomtatott lapokban megjelent hirdetésekre ment el. Ebből 57,9 millió forint jutott a Mediaworksnek kilenc megyei lapban és a Nemzeti Sportban megjelentetett reklámokért. A második legnagyobb összeget, nettó 37,4 milliót a Russmedia kapta három megyei lapban és a Szuperinfó-körben közzétett hirdetésekért. A Magyar Időknek egymagában 34,9 millió, a Habony Árpád tulajdonában lévő Lokálnak pedig 23,8 millió jutott.
A Mediaworks egyébként már a A magyar reformok működnek-kampánnyal is jól járt. Ebben február 22. és 29. között összesen nettó 56 195 509 forintért hirdetett a kormány. A nyomtatott sajtóban elköltött pénzből a legtöbbet, nettó 7,1 millió forintot a Mediaworks kapta.
A Tudta?-kampány költései a nyomtatott sajtóban. Forrás: Átlátszó.hu