Simicska-közeli cég hirdeti a munkavédelmi akciótervet

Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete – írja a hvg.hu.

2012. augusztus 7., 19:19

Néhány napja „Szeretem a munkám!” feliratú óriásplakátok jelentek meg a főváros több pontján és buszok oldalán. A poszterek a még júliusban meghirdetett munkahelyvédelmi akciót népszerűsítik, amely többek között a felére csökkenti a képzetlen alkalmazottak után fizetendő munkáltatói járulékot és kedvezményeket biztosít a gyesről és a gyedről visszatérőket újra alkalmazóknak. A program weboldala szintén viszonylag kevés információt tartalmaz: a jelenleg elérhető nyolc hivatkozás alatt a munkahelyvédelmi akcióban kedvezményezett nyolc célcsoportnak mutatja be néhány sorban, milyen előnyökkel jár a program rájuk nézve.

A munkahelyvédelmi akcióterv reklámozása összesen 56 264 400 forintba került, amelyet a Miniszterelnökség által indított „Médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, telemarketing és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzése” tárgyú márciusi közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződés keretéből fedeznek. Ebben az összegben még nem szerepelnek a bővítés alatt álló weboldal teljes költségei. Az iroda a

hvg.hu-val közölte: országosan 1575 darab plakátot ragasztottak ki, továbbá 80 hirdetést buszok hátfalain helyeztek el. A plakátokon szereplő fényképeket „produkciós idő és költségek leszorítása érdekében” egy nemzetközi stock photo-gyűjteményből válogatták ki.

A plakátokat és a kampány egyéb elemeit a Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető I.M.G. Inter Media Group Kft. egyik alvállalkozója, a Lounge Design Kft. készítette. Nem ez az első állami kampány, amit ugyanez a Simicskához köthető cég vezethet le: korábban ugyanez a vállalat nyerte el a 2011-es népszámlálás és a Nemzeti Konzultáció reklámozásáról szóló állami tendert is.