Rezsinövelés – Iszonyú sorok az MVM ügyfélszolgálatánál
Több órás sorbaállást, órákon át elérhetetlen telefonos ügyfélszogálatot okozott a rezsicsökkentés részbeni eltörlése.
Három-négy órát is sorban álltak az emberek az MVM budapesti ügyfélszolgálatánál, de sokan hoppon maradtak – derül ki az RTL Híradóból.
Online és telefonon sem volt jobb a helyzet: a rendszer sokszor órákon át volt elérhetetlen.
Augusztus 15-ig meghosszabbította az MVM a rendkívüli mérőóraállás-diktálási időszakot, miután megrohamozták az ügyfelek a cég ügyfélszolgálatait. Azért szeretnének sokan diktálni, hogy még rezsicsökkentett áron kaphassák meg a részszámláikat. Az MVM közleményben azt írta, hogy diktálástól függetlenül senkit nem érhet hátrány.
(Kiemelt képünk: A MVM Magyar Villamos Művek Zrt. (MVM) Ügyfélszolgálat Észak-pesti Ügyfélszolgálati Iroda és MVM informatika épülete a főváros XIII. kerületében, a Béke téren. MTVA/Bizományosi: Róka László)