Megint Rogán szomszédjának cége jár jól
"Magyarország erősödik" szlogennel a kormány tájékoztató akciót indít. A kampány az országos és helyi lapokban, rádiókban és televíziókban, valamint az interneten és közterületen elhelyezett hirdetésekkel zajlik majd, a pontos költségeket a korábbi esetekhez hasonlóan csak a kampány lezárulta után árulják el - közölte a Magyar Nemzet érdeklődésére a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Az Egyesült Reklám Konzorciumnak, amellyel a keretszerződést megkötötték, tagja a Network 360 Reklámügynökség Kft. (korábbi nevén HG 360 Kft.) és az Affiliate Network Kft., mindkét vállalkozás a Rogán szomszédjaként ismertté vált Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozik.
A cégek sorra nyerik az állami megbízásokat, nemrég a kvóta elleni népszavazás kampányán és utókampányán is nagyot kaszáltak. A referendum előtti kampány még a kormány saját bevallása szerint is elérte a nettó 5,9, vagyis a bruttó 7,5 milliárd forintot, a valós összeg azonban a lap szerint ennél nagyobb, 12-13 milliárd forint is lehetett.