Kiderült, kik profitálhatnak a Sláger és a Danubius elnémulásával
A kisebb, helyi rádióadók nyerhetnek azzal, hogy megszűnik a két adó – írta a beol.hu.
A békéscsabai Csaba Rádió hallgatottsága például ugyanakkora, mint a Sláger Rádióé. "Elméletileg szerezhetünk új hallgatókat és több lehet a reklámbevételünk is. Igaz, a hirdetést nehéz megítélni, hiszen a felmérések mindig csak a 18—49-es korosztályt kérdezik, holott 49 év felett is van fizetőképes kereslet," nyilatkozta a portálnak Glasz László, az állomás ügyvezető igazgatója.
Információk szerint az új adók, amelyek a Sláger és a Danubius frekvenciáját veszik át, nem klasszikus kereskedelmi csatornák lesznek, hiszen a szokásosnál több beszélgetős műsorral készülnek. Alacsonyabb hallgatottságuk pedig jelentheti azt, hogy a helyi rádióadókhoz több országos hirdetés jut el.
Az ORTT döntése alapján a Sláger és a Danubius november közepétől nem sugároz.