Jó Mag – szexi lett a Nézőpontból

Az üzleti tevékenység és a politikai elemzői munka miatt a Nézőpont Intézet Zrt. nevet változtatott. A továbbiakban Bonum Semen, azaz „Jó Mag” névre keresztelt cégcsoportba a Nézőpont Elemzőintézet, a Médianéző, a Mediameter és a Kutatópont tartozik. A vállalatcsoporthoz időközben Bognár Gergely személyében új kommunikációs vezető érkezett.

2013. január 7., 17:00

Bonum Semen néven folytatja a továbbiakban a Nézőpont Intézet Zrt. – adta hírül a cégcsoport. Mint a

Kreatív Online megtudta, a tavaly év végén felmerülő átnevezéssel a cégcsoport célja, hogy elválasszák az üzleti tevékenységet a politikai elemzői munkától, így a Nézőpont nevet a továbbiakban csak a Nézőpont Elemzőintézet viszi tovább, a többi cég neve (Médianéző, Mediameter, Kutatópont) és tevékenysége változatlan marad. A Bonum Semen az egész cégcsoport neve lesz.

A cég újonnan kinevezett kommunikációs vezetője, Bognár Gergely, a Kreatív Online kérdésére elmondta, hogy a cégcsoport új logója, valamint a latin kifejezés lefordítása, vagyis „jó mag” fogja az esetleges „áthallásokat” megszüntetni (a semen ugyanis latinul és angolul egyben ondót is jelent).

Bognár Gergely a Comprad Kommunikációs Ügynökségtől érkezett a Bonum Semenhez, kinevezése január 2-től szól. A szakembert kétkörös interjú során választották ki a feladatra. Főbb feladata a komplex márkastratégia kialakítása lesz. A komplex márkastratégia – mint Bognár elmondta – döntően pr-irányultságú lesz, amelyben azonban helyet kap a marketing- és marketingkommunikációs eszköztár is. „A főbb célok a márkák világos pozícionálása, a szakértői imázs fejlesztése, és a sajtókapcsolatok építése, ápolása” – nyilatkozta.

A szakember a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) diplomázott kommunikáció és üzleti kommunikáció szakon, majd a pr-szakértő szakirányú továbbképzést is elvégezte. Főiskolai évei alatt egyebek mellett a Heti Válasz számára írt. A Comprad Kommunikációs Ügynökséghez 2007-ben került gyakornokként, majd pr-asszisztensi, pr-tanácsadói és projektvezető pr-tanácsadói munkakörben dolgozott. 2010-től a PR Herald kommunikációs szakfolyóirat főmunkatársa, 2011-től kommunikációszakmai főszerkesztő-helyettese, 2010-től pedig a BKF meghívott vendégelőadója – írta a Kreatív.