Nemcsak melegeket, tolószékes embereket sem akar hirdetéseken nézegetni a Fidesz-közeli Pesti Srácok szerzője
A kormánypárti Pesti Srácok vezércikkben lépett fel a Coca-Cola #loveislove kampánya ellen, Elég már az érzékenyítésből, hagyjátok élni az embereket! címmel. A szerző, Vésey Kovács László közölte, hogy tolószékes embereket sem szeretnének hirdetéseken nézegetni.
A Coca-Cola új plakátjain meleg párok is szerepelnek. Emiatt a fideszes országgyűlési képviselő, Boldog István jelezte, hogy bojkottálja a cég italait. A Pesti Srácok újságírója keddi cikkében a kampányt, illetve a mellette kiálló „balliberális univerzum” reakcióit kifogásolta. Érdekes, hogy a szerző vezércikkében végig többes szám, első személyben ír, de azt nem nevesíti, hogy ezzel a kormánypártra, esetleg a heteroszexuálisokra, vagy a homofóbokra gondolt-e.
Véleménye szerint a globális óriáscégek oktatnak „minket” morálból, elvekből meg helyes hozzáállásból, és ezek a multik már azt is meg akarják szabni, hogy mit kell gondolnunk a homoszexualitásról.
„Nem nagyon hagynak más lehetőséget nekünk, mint elvárni a kormánytól, hogy ő is kezdje el megszabni, mit kell gondolni róla. Végülis a kormányunk mögött legalább áll egy társadalmi felhatalmazás, ami nem mondható el az okoskodó óriáscégekről meg a céges filozófiájukról”
– jegyezte meg az újságíró.
Úgy véli, az érzékenyítés már fölösleges, „az emberek elsöprő többségét” nem is érdekli. (A szerző az alábbi képen balról a harmadik fehér, keresztény, heteroszexuális férfi).
„Mi keresztényi módon állunk a dologhoz, azaz nem embereket gyűlölünk, hanem a bűnt. Márpedig gyerekek megrontása az elképzelhető legnagyobb bűnök közé tartozik.”
Vésey nagyívű gondolatmenetében magyarázta meg, hogyan függ össze mindez a gyerekek megrontásával. Szerinte a gyerekeket, kamaszokat megcélozzák iskolai érzékenyítésnek álcázott népszerűsítő kurzusokkal, rajzfilmekkel, amelyekből már kihagyhatatlan a melegszál. A szerző szerint a gyerekekre azért van szükségük „friss húsként, mert kevesen vannak, és hamar ráunnak egymásra”. Úgy látja, most a Coca-Cola is ebben utazik.
Vésey hozzáfűzte, hogy „ők” együtt tudnak élni a homoszexualitás létezésével, de nem akarnak érzékenyülni és az állítólagos homofóbiájukból gyógyulni.
„Tolószékes embereket sem szeretnénk mozgólépcsőnyi meg buszmegállónyi hirdetéseken nézegetni (sőt, a francnak se hiányoznának a mozgólépcsőnyi és buszmegállónyi hirdetések), miközben nem gyűlöljük a mozgássérülteket, nem akarjuk bántani és kirekeszteni őket, sőt akadálymentesített feljárókat építünk nekik, ahol csak lehet. Arra tanítjuk a gyerekeinket, hogy sajnos vannak, akik ilyen helyzetbe kerültek, és segítünk nekik, ha rászorulnak, nem csúfoljuk ki, nem bántjuk őket. De nem hazudjuk azt magunknak meg másoknak, és főleg nem tömjük a gyerekeink fejét olyan hülyeséggel, hogy tolószékben élni ugyanolyan természetes, mint két lábon sétálni, és nem rosszabb, csak más. Ha pedig a tolószékesek elkezdenék eltördelni a gyerekeink hátgerincét, hogy ők is tolószékesként éljenek, attól a társadalom irgalmatlanul dühbe gurulna.” - írta a Pesti Srácoknál dolgozó fehér, keresztény, heteroszexuális férfi.
Írását azzal zárta, hogy hasonló az emberek dühe, amikor már nem tudnak úgy tévézni, sőt kimenni az utcára, hogy ne zúdítsák a nyakukba az örökös érzékenyítést, és aki nem bír megbirkózni a nemiségével, az a saját életét tegye rendbe mindenki másé helyett.