Megrohamozták az ügyfelek az E.On pécsi irodáját
Az augusztus elsején életbe lépett árváltozás igazi káoszt okozott Pécsett.
Dühös ügyfelek tömege átkozódva állt sorba az E.on áramszolgáltató pécsi ügyfélszolgálati irodáját hétfőn reggel, nyitás előtt – számolt be a BAMA megyei hírportál. Az ügyfelek az augusztus 1-jén, a rezsicsökkentés visszavágása utáni, új árszabást kifogásolták a szolgáltató munkatársai előtt.
„Az ügyfelek szinte kivétel nélkül az augusztus 1-jén életbe lépő árváltozás miatt keresik fel az irodáinkat, jellemzően mérőállásukat kívánják megadni, illetve a rendelettel kapcsolatos tájékoztatást kérnek” – mondta el az E.On munkatársa a lapnak.
A megkeresések ugrásszerű növekedése az egy ügyfélre eső ügyintézési időt is nagyon megnövelte, sokan csak az értesítés kézhez vétele után ébredtek rá arra, mennyit is emelkedett az áramszámla. A cég figyelmeztetet mindenkit, a mérőállás diktálásra, mindazoknak, akiknek erre lehetőségük van, javasolják a gyorsan és otthonról is elérhető ügyintézési csatornákat. Az E.ON Ügyfélszolgálat applikáción, az online ügyfélszolgálaton keresztül, telefonon vagy sms-ben néhány perc alatt megadható a mérőállás: eon.hu/hu/lakossagi/ugyintezes/szamlazasi-ugyek-fizetes/meroallas-bejelentese.html oldalon.
(Kiemelt kép: Vezetékes fogyasztásmérő az E.ON Tiszántúli Áramhálózati Zrt. egyik lakossági felhasználójánál. A cég Magyarország egyötödén szolgáltat villamos energiát. Fotó: MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor)