Egyre többen veszik a 168 Órát
Az országgyűlési választások óta eltelt időben megnőtt a 168 Óra című közéleti hetilap vásárlóinak száma. A lap értékesített példányszáma május óta folyamatosan nő, így az utcai eladások augusztusi átlagpéldányszáma több mint 8%-kal haladta meg a májusi hasonló adatot. Januárhoz képest pedig augusztusban több mint 9%-kal több 168 Óra fogyott a standokon.
Úgy tűnik, az előző év nyomtatott sajtót és benne a 168 Órát érintő visszaesése után megfordult a trend és egyre többen térnek vissza a lap olvasótáborába. A kiadó célja, hogy a kedvező tendenciát kihasználva minél több vásárlót nyerjen meg a lap előfizetésére. Ennek érdekében a negyedik negyedévben több előfizetői akciót is meghirdet a 168 Órát megjelentető Telegráf Kiadó Kft.
Augusztus eleje óta a 168 Óra digitális változatban is előfizethető, illetve megvásárolható. Az azóta eltelt két hónap alatt a várakozásokat meghaladó érdeklődés mutatkozott meg a lap digitális kiadása iránt. Sok előfizető érkezett külföldről, idehaza pedig számosan váltották át a nyomtatott lapra történt előfizetésüket a digitális változatra, mert így olcsóbban és ráadásul az utcai megjelenéshez képest egy nappal korábban juthatnak hozzá kedvenc lapjukhoz. Az olvasói igényekre reagálva a kiadó olyan konstrukció kialakítását tervezi, amellyel a nyomtatott és a digitális változat kedvezményesen együtt is előfizethető.