BKK-botrány: egyszerűen képtelenek igazat mondani
Azt állította a Rádió 1 reggeli műsorában Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója, hogy a 18 éves fiú, aki „állítólag jó szándékkal kereste meg a BKK-t" az új online jegyvásárló rendszer hibájának felfedezése után, rossz emailcímre írta a figyelmeztető levelet – írja a 444. Dabóczi konkrétan azt állította, hogy a fiú eleve egy olyan noreply mailre válaszul írta meg a figyelmeztetését, amin külön szerepelt, hogy erre senki se válaszoljon. Szerinte az észrevételt a bkk@bkk.hu mailcímre kellett volna küldeni, hogy a cégnek egyáltalán esélye legyen észrevenni azt.
A vezérigazgató állítása szerint a levelezés bizonyítja, hogy a céget figyelmeztető fiatal nem volt jó szándékú, mert a figyelmeztetést rossz címre küldte, ráadásul előbb az Indexet értesítette, a BKK-nak az első levelét csak indexes cikk közlése után több, mint két órával, délután 6 óra után küldte el. Így a BKK-nak elméleti esélye sem volt intézkedni, mielőtt kitört a sajtóbotrány – panaszolta Dabóczi.
Vagy a vezérigazgatót tájékoztatták rosszul a cégnél, vagy ő hiszi azt, hogy hazudhat bármit, úgysem derül ki az igazság, de az egész, általa előadott verzió hazugság. A Facebookon Etikus Bűnöző néven posztoló fiú ugyanis a beszélgetés elhangzása után közzétette a BKK-nak írt leveléről készített screenshotot. És ebből kiderül, hogy a vezérigazgató által emlegetett bkk@bkk.hu-ra is elküldte a levelet, és persze egyáltalán nem délután 6 óra után.