Az MCC-ből tornázta fel magát a Libri új marketingvezetője

A kinevezéshez hozzájárul az az MCC Média Iskolájának műhelyvezetése és az, hogy korábban az MCC Kommunikációs Műhely kialakításában is részt vett.

2023. szeptember 19., 15:02

Szerző:

Júniusban a kormányközeli Mathias Corvinus Collegium Alapítvány lett a Libri 98,41 százalékos tulajdonosa. Jjúliusban Szalai Zoltán főigazgató ült az elnöki székbe, néhány nappal ezelőtt pedig a hálózat marketing- és kommunikációs igazgatója, Sándor Gabriella is bejelentette a lemondását. A tizennégy év után távozó marketingvezető  és annak utódjának pótlásáról azonnal gondoskodtak – írja a 24.hu. :

Az új marketing vezető, Ludvig Orsolya Stefanie korábban a Siemensnél, a Mercedes-Benznél, illetve a Heinekennél is dolgozott, valamint a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja. Az MCC Média Iskolájának műhelyvezetője volt, sőt, korábban a Kommunikációs Műhely kialakításában is részt vett. A Librihez mindezek mellett egy korábbi igazgató is visszatér: a 2012-től négy éven át a Libri-Bookline üzletfejlesztési igazgatójaként aktív Deák András a Digitális Fejlesztések Igazgatóságát fogja irányítani.

(Kiemelt képünkön: Lefóliázott könyvek a Libriben.Fotó: Göcző Nóra/168.hu)