400 új munkatárssal erősíti ügyfélszolgálatát az MVM
Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM.
A szaktárca közölte: a társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében. A közlemény emlékeztet arra, hogy a kormány az átlagfogyasztásig fenntartott rezsicsökkentéssel védi a magyar családokat a szankciós energiaáraktól. Az egyetemes szolgáltatásban fogyasztók így továbbra is a legolcsóbban jutnak földgázhoz, és a második legalacsonyabb áron áramhoz Európában.Az EM kifejti: az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását.
Bővül az ügyfélszolgálat, meleg tea, hősugárzó vár az ügyfelekre
A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt. A többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.
A cég jövő februárig három ütemben csaknem harmadával növeli ügyfélszolgálatos kollégái létszámát – tájékoztatnak a közleményben. Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt. A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi-szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.
Az MVM számos elektronikus fejlesztést hajtott végre, szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket, és gyorsította a folyamatokat. Az energiaszolgáltatás újdonságait bemutató weboldalon árkalkulátorok, számlamagyarázók, kisfilmek és folyamatosan frissített kérdések-válaszok segítik naprakész információkhoz jutni az érdeklődőket.
Hasznos ismereteket tartalmaznak a számla mellett kiküldött tájékoztató levelek és számlamagyarázó anyagok is – teszik hozzá. Már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.
A fejlesztések folytatódnak, az MVM a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljen a felhasználói igényeknek, ügyfelei a lehető leggyorsabban elintézhessék a szolgáltatásokkal kapcsolatos teendőiket – hangsúlyozza közleményében az EM.
(Kiemelt képünk: A MVM Magyar Villamos Művek Zrt. (MVM) Ügyfélszolgálat Észak-pesti Ügyfélszolgálati Iroda és MVM informatika épülete a főváros XIII. kerületében, a Béke téren. MTVA/Bizományosi: Róka László)