Erdélyi Mónika reagált a vádakra, hogy dolgoztatja a gyerekét a YouTube-on
A Mónika Show sztárjának lánya rendszeresen szerepel milliós nézettségű videókban.
Szórakoztató videók harangozták be Palik László új YouTube-csatornáját, és most megérkezett az első igazi adás, amit eddig három nap alatt majdnem ötezer néző tekintett meg. A Palikék világa első adásának első vendége Erdélyi Mónika, aki annak idején az RTL Klub hírhedt beszélgetős(-verekedős) műsorát, a Mónika Show-t vezette.
Erdélyi Mónika 2011 óta a YouTube-on szerepel, ahol roppant sikeres a csatornája, bizonyos videói többmilliós megtekintéseket is elérnek. A közgazdász végzettségű anyuka kislányát, Mollit is szerepelteti a videókban, amelyek jelentős bevételt termelnek Erdélyiéknek. Amikor Palik László rákérdez, hogy hogyan osztozik anya és lánya az együtt megkeresett összegen, a következő félkomoly válasz érkezik:
„a profitmegosztás úgy zajlik, hogy amit a Molli kiejt a száján, azt megkapja."
Erdélyi Mónika egy ponton említi, hogy nagyon kevés negatív kommentet szoktak kapni, és csak a legdurvábbakat törli, de azt azért volt, aki felhánytorgatta, hogy a lányát dolgoztatja a YouTube-on kereshető pénzért. Az anyuka válasza erre a következő:
„Mollinak 5 százaléknyi tere van ezekben a videókban... [...] Őneki nem kell dolgoznia. Ő gyerek, élvezze a gyerekkorát. Igazából ez számára azért nem munka, mert egyrészt tényleg mindent én csinálok a videókkal, az előkészítéstől kezdve az utolsóig, addig, amíg megnyomom a gombot, hogy mehet fel a csatornára. Mollit a vicces részre szoktam odahívni, amikor valami trutyit kell keverni, vagy amikor a tortára kenjük a krémet. Ez nem olyan fárasztó, ő ezt élvezi. Mindig azt szoktam mondani azoknak, aki azt mondja, hogy dolgoztatom a gyereket: „Tényleg? Hát mit csinálok vele? Játszom vele, megtanítom főzni, megtanítom sütni, annyi időt töltök a gyerekemmel, mint ember nem a Földön, mert mi mindig együtt vagyunk, amikor csak lehet, és mindig végzünk valami kreatív tevékenységet.” Molli is fel van szerelve ezekkel az elektromos kütyükkel, mint mindenki más, de amikor videózunk, akkor én ebből kiveszem őt, elmegyünk wellnessbe, rajzolunk, vagy bármi kreatív dolgot csinálunk. Azt gondolom, hogy ezzel jót teszek. A videókkal eltöltött ideje tudod mennyi? Egy héten mondjuk két óra. Mert neki csak a vicces rész jut, de ha nem akar, akkor nem szerepel. Van egy csomó videó, amiben nem is szerepel.”
Az utóbbi időkben nagy viták középpontjában áll, hogy szabad-e a gyerekeket szerepeltetni a közösségi vagy egyéb médiában. A múltkor három országszerte ismert médiaszemélyiség veszett össze ezen Tatár Csilla Instagramján, olvassa el a különböző álláspontok összefoglalóját ide kattintva!
(Kiemelt kép: dfp.hu)