Fültépés

2016. január 18., 10:00

Utálom, hogy a mozikban, az előadás előtt olyan harsányan és süketítő hangon üvöltenek a reklámok és az előzetesek, hogy utána nehezen tudja a néző egy finomabb, líraibb vagy csak egy átlagos film világába beleélni magát. Korábban beatsüketségről hallottunk, nemsokára talán a mozis halláskárosodás is egy tünet lesz. A ricsaj hatása egyébként szerintem erősen kontraproduktív, mivel a néző nem a tartalomra figyel – a gyors vágások miatt ez sokszor amúgy sem lehetséges, csak azt várjuk, mikor ér véget a fültépés. Tiszta Amerika.

Azt tervezem, hogy legközelebb kinyomozom, meddig tart a reklám, és csak utána megyek be az moziterembe. Tényleg van, aki szerint az ilyen reklám hatásos?

Fried Ferenc, e-mail

Több ezer turista rekedt hétfőn a párizsi Louvre előtt, miután a múzeum dolgozói spontán sztrájkba kezdtek. A Louvre látogatottsága már jó ideje meghaladja az intézmény kapacitásait, mostanra azonban a személyzet úgy érezte, nem lehet tovább várni a változásra.