A Netflix elérte a 200 millió felhasználót
Mintegy 6,8 millióval növekedve 2020 utolsó negyedévében, a Netflix elérte azt, amire korábban még egyetlen szolgáltató sem volt képes a streamingek közül, 200 millió fölé növelte az előfizetői számát. A vállalat keddi jelentése szerint ezzel felülmúlták az utolsó negyedévre tervezett, új 6 millió felhasználós célt, bevételeik pedig a 6,64 milliárd dollárt is elérték, amivel a korábbi becsléseket szárnyalták túl.
A jelentésből az is kiderül, hogy az új felhasználók mintegy 83%-a nem az Egyesült Államokból származik, ezzel jelentősen nőtt a szolgáltató USA-n kívüli piaca is. Kiemelték továbbá, hogy egyes külföldi (a német Barbárok, a koreai Sweet Home, vagy épp a japán Alice Határországban) sorozataik is jelentősen hozzájárultak a sikerhez. A Variety szerint 2020-ban mintegy 36,6 millió felhasználó csatlakozott a szolgáltató előfizetőihez az egész 2020-as év során, amivel egyértelműen a tavalyi év vált a szolgáltató legsikeresebb évévé.
A jelentésben a Netflix hangsúlyozta: ezután sem terveznek visszavenni a tempóból, és jelenleg is mintegy 500 film és sorozat várja közel kész állapotban a megjelenést.