Tisztelt Mayer Úr!

2010. február 16., 13:14

A mi szerkesztőségünk nem idegenkedik a motorizáció összefüggéseinek szélesebb körű vizsgálódásától. Úgy véljük, technika, közlekedés, ipar, kerekedelem, környezetvédelem, várospolitika, urbanizáció és szuburbanizáció, utazás, turizmus, migráció, életforma érdekkörei egymásba érnek. Semmi sincs csak magában.

A státusszimbólumok hierachiája persze a társadalom értékrendjéről is beszél, meg a gazdasági állapotokról, amint ön is írta. A vezetési stílusok a szocializáció mértékéről adnak számot. Vannak, akik a közlekedést utcai harcnak tekintik. Mások társasjátéknak. Ez utóbbi felfogás áll a miénkhez közelebb.

A lóerőket, a teszteket, a változó szelepvezérlés titkait, a felfüggesztések mechanikáit megírják a szaklapok. Egy „komoly hetilapnak” elég a maradék.

A szerk.

Tegnap 15:23

Miközben Brüsszelben egymás után dőlnek el a következő évek stratégiai irányai, Orbán Viktor szerint a legnagyobb veszély most nem a migráció vagy a gazdaság, hanem Ukrajna EU-csatlakozása. A miniszterelnök szerint a belépés nem szolidaritás, hanem önsorsrontás lenne, és ebben most már kétmillió magyar szavazó is megerősítette.