Mélypontra zuhant a cafeteriával tervező vállalkozások aránya
A K&H felmérése szerint a különböző elemek népszerűsége egyaránt csökkent, kivétel ez alól a pénzjuttatás, amellyel ugyanannyi cég számol jelenleg, mint az előző negyedévben.
Az első helyen továbbra is az Erzsébet-utalvány áll, népszerűsége 16 százalékról 10 százalékra csökkent, és ezzel a dobogó legfelső fokát most már a pénzjuttatással kell megosztania.
Fotó: MTI
A közlekedési költségtérítés a második helyen szerepel, népszerűsége 17 százalékról 7 százalékra mérséklődött, harmadik helyen van a SZÉP-kártya, amelynek aránya 9 százalékról 4 százalékra zsugorodott.
A különböző méretű cégek közül a mikro- és kisvállalkozások alkalmazottai kevésbé számíthatnak cafeteriára, a középvállalkozásoknál viszont ez az arány már 52 százalék. A béren kívüli juttatás alkalmazásának gyakorisága minden ágazatban jelentősen lecsökkent – közölte a K&H.
Kovács Viktor Zoltán, a K&H kkv-marketingfőosztály vezetője kiemelte: a kkv-k mindössze 25 százaléka kalkulál a cafeteriajuttatások valamelyik formájával, amely negatív rekord az index eddigi tizenkét és fél éves történetében – írja az MTI.