Lefokozták a testvérével kivételező osztályvezetőt
Az Index írta meg: Zs. Zsolt 2016. július 5-én méltányossági kérelemmel fordult a NÚSZ Zrt.-hez, mert állítása szerint önhibáján kívül nem tudott matricát vásárolni, mielőtt felhajtott egy díjköteles útszakaszra.
Fotó: MTI
Azt állította, hogy nem ő hibázott, hanem a telefonja nem működött éppen akkor, amikor fizetni szeretett volna. Zs. Mihály, a NÚSZ Zrt. osztályvezetője rövidesen e-mailben utasította beosztottjait arra, hogy engedjék el a pótdíjat. Ja, a két Zs., Mihály és Zsolt testvérek.
Amikor egy magán-mentőszolgálat fordult méltányossági kérelemmel a NÚSZ-hoz – éppen súlyos beteget szállítottak a mentőautóval, ezért nem volt lehetőségük arra, hogy megvegyék az e-matricát, ám ezt utólag bepótolták –, a NÚSZ nem volt ilyen engedékeny: megbüntették a mentőszolgálatot.
A portál most arról számol be: lezárta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. azt a belső vizsgálatot, ami az ügy kipattanása után indult. A vizsgálat megállapította, hogy szabálytalanul engedték el Zs. Zsoltnak az útdíjat, ezért felszólították, hogy azt fizesse be. Testvérét, az eddigi ügyfélkapcsolati osztályvezetőt lefokozták. Az új pozíciója szakértő lett, amely a NÚSZ közlése szerint nem számít vezető beosztásnak. A nem rutinszerű ügyekben a jövőben nem az ügyfélkapcsolati osztály vezetője, hanem a szolgáltatási igazgató fog dönteni, és felülvizsgálták a pótdíj-elengedési folyamatot is annak érdekében, hogy az objektivitás elve a jövőben ne legyen megkérdőjelezhető.