Kuna cégei milliárdokat keresnek a vizes-vb kommunikációjával
Az elmúlt két hétben a kormánymédiában egyre gyakrabban feltűnő hirdetéseket már a Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel baráti kapcsolatot ápoló Kuna Tibor tulajdonában álló ügynökség szervezte le – írja a Magyar Nemzet. A Trinity megbízását Borsa Miklós, a Bp2017 Kft. szóvivője is megerősítette a lapnak.
Fotó: MTI / Balogh Zoltán
A szerződés megkötéséről egyelőre semmi nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, Borsa szerint azért, mert a céget a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül lebonyolított közbeszerzésen választották ki, az ilyen megállapodásokat pedig csak negyedévente teszik közé. Eszerint valamikor júniusban várható, hogy megjelennek a tender részletei.
A lap azt is megkérdezte, hogy a Trinity milyen összegű megbízást kapott, de nem érkezett válasz. Korábban belső pletykák négymilliárdos kommunikációs kampányról szóltak, ha ez igaz, akkor a vizes-vb költségvetése hivatalosan is átlépi a százmilliárd forintot.