Kuna cégei milliárdokat keresnek a vizes-vb kommunikációjával

A nyári vizes-világbajnokságot szervező Bp2017 Nonprofit Kft. a Trinity International Communications Kft.-t bízta meg az esemény kommunikációjával – tudta meg a Magyar Nemzet.

2017. május 9., 13:24

Az elmúlt két hétben a kormánymédiában egyre gyakrabban feltűnő hirdetéseket már a Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel baráti kapcsolatot ápoló Kuna Tibor tulajdonában álló ügynökség szervezte le – írja a Magyar Nemzet. A Trinity megbízását Borsa Miklós, a Bp2017 Kft. szóvivője is megerősítette a lapnak.

Fotó: MTI / Balogh Zoltán

A szerződés megkötéséről egyelőre semmi nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, Borsa szerint azért, mert a céget a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül lebonyolított közbeszerzésen választották ki, az ilyen megállapodásokat pedig csak negyedévente teszik közé. Eszerint valamikor júniusban várható, hogy megjelennek a tender részletei.

A lap azt is megkérdezte, hogy a Trinity milyen összegű megbízást kapott, de nem érkezett válasz. Korábban belső pletykák négymilliárdos kommunikációs kampányról szóltak, ha ez igaz, akkor a vizes-vb költségvetése hivatalosan is átlépi a százmilliárd forintot.