Helyreállt a K&H e-bank szolgáltatása
Péntek óta voltak fennakadások.
Helyreállt, és zavartalanul működik a K&H e-bank és K&H mobilbank, elhárították a hibát – közölte a pénzintézet hétfőn délután az MTI-vel.
Múlt héten csütörtökön és pénteken technikai hiba miatt lassulások voltak a K&H mobilbank, lakossági- és vállalati e-bank, valamint a weboldal egyes részeinek használata során.
Pénteken a K&H Bank mobilbank kártyamenedzsment és internetes vásárlások jóváhagyása szolgáltatásban voltak fennakadások. A kollégáik és a külső partnereik folyamatosan dolgoztak a hiba elhárításán – írták.
Azt is közölték, hogy minden, a szolgáltatáskiesés miatt felmerült panaszos ügyet alaposan kivizsgálnak. Az ügyfeleket arra kérik, hogy panaszukat jelezzék a banknál.
Mint arról a 168 Óra is beszámolt, a pénzintézet pénteken délután arról számolt be, hogy fennakadások vannak a K&H Bank mobilbank kártyamenedzsment és internetes vásárlások jóváhagyása szolgáltatásában.
Számos hazai nagybanknál akadoztak a szolgáltatások túlterhelés miatt – írta a Telex. A túlterhelést részben az adó-visszatérítések miatt megnövekedett adatforgalom, részben az ügyfelek tömeges belépései okozták. Elsősorban a K&H, az OTP és az Erste ügyfelei panaszkodtak a portálnak. A K&H Bank rendszere már csütörtökön is akadozott.
A banki rendszerkapacitásokban eleve vannak sűrűsödések (minden hónap 5-e például ilyen nap, a legtöbb magyar cégnél ez a fizetések átlagos érkezése), de most a rendszerek hármas kockázattal találkoztak.
(Kiemelt kép: Indranil Aditya / NurPhoto via AFP)