Plakátokat cserél a Coca-Cola, meleg párok után jön a szivárványos kampány
„Ma kezdődik a Sziget Fesztivál, ezért elérkezett az idő a találkozásra a #loveislove kampány főszereplőjével: a kizárólag a fesztiválon kapható, különleges és limitált szériás termékünkkel. Mától a Szigeten és a hirdetési felületeinken is a szivárvány címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban" – tudatta lapunkhoz is eljuttatott közleményében a cég. Szivárvány címkével ellátott üveg eddig is szerepelt a kampányban.

A 24.hu megkérdezte a céget, hogy az elmúlt napokban hullámokat vető botránynak van-e köze a plakátok állítólagos cseréjéhez. A válasz úgy hangzott, hogy a #loveislove-kampány második szakaszáról van szó, az egész az eredetileg tervezett menetrend szerint zajlik. A hvg.hu-nak a cég később azt írta: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. A Coca-Cola korábban kiadott egy hasonló értelmű közleményt, kampánya augusztus közepéig, a Sziget Fesztivál végéig tart.
A Coca-Cola #loveislove kampányának az első szakasza meglehetős vihart kavart magyarországi homofób körökben, tiltakozott ellene mások mellett Boldog István fideszes képviselő, A Pesti Srácok és a Hit Gyülekezete is.