Class FM: mi vagyunk a nyerők

Több tegnap kiadott sajtóközleménnyel ellentétben, amelyek azt sugallják, hogy átrendeződés történt a rádiós piacon, az eddig is toronymagasan piacvezető Class FM őrzi első helyét. Fontos leszögezni, hogy a fiatalok és a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoport rádióhallgatói folyamatosan a Class FM-et választják a legtöbben - közölte maga a rádió.

2011. október 31., 16:52

A számok nem hazudnak, a hivatalos mérések alapján szeptemberben, a 60 év alattiak elsőszámú rádiója továbbra is a Class FM:

15-29 1. Class FM
15-49 1. Class FM
15-59 1. Class FM
18-49 1. Class FM

(Ipsos-Gfk rádiós közönségmérés, országos adatok, átlag nap, 2011. szeptember)

Az elmúlt 9 hónap eredményei:

15-29: Class FM-Neo FM 9:0
15-49: Class FM-Neo FM 9:0
15-59: Class FM-Neo FM 9:0
18-49: Class FM-Neo FM 9:0

(Ipsos-Gfk rádiós közönségmérés, országos adatok, átlag nap 2011. január, február, március, április, május, június, július, augusztus, szeptember)

A reggeli műsorok piacán sincs nyitott kérdés:

15-29 Morning Show-Bumeráng 9:0
15-49 Morning Show-Bumeráng 9:0

Morning Show-Bumeráng 9:0

(Ipsos-Gfk rádiós közönségmérés, országos adatok, átlag hétköznap, 6.00-10.00, 2011. január, február, március, április, május, június, július, augusztus, szeptember)

A hallgatók szeptemberben is döntöttek: a Class FM-et választották - állítja a rádió.