Többet rádiózunk
Nőtt a rádiózásra fordított idő, a GFK-Ipsos felmérése szerint naponta már mintegy négy és fél órát hallgatjuk valamelyik állomást. Hogy melyiket legtöbbet?
Augusztusban kissé nőtt júliushoz képest a rádiózásra fordított idő. E hónapban a 15 év felettiek 89,5 százaléka, azaz 7 619 000 fő hallgatott rádiót - erről a mediainfo.hu számolt be a GFK-Ipsos felmérésére hivatkozva.
A 168ora.hu beszámolt róla, hogy folyamatosan nő a Klubrádió hallgatottsága tavaly január óta és valamennyi napszakban a leghallgatottabb talk and news rádióvá vált. Ez szintén a GFK-Ipsos rádióhallgatottsági méréséből derült ki. Az adó hallgatói között a legmagasabb társadalmi státuszúak aránya 56 százalék. Érdekesség, hogy ezen a téren a Klubrádió megelőzi az M3-Bartók Rádiót, a Rádió Cafét és az InfoRádiót is.
A mediainfo.hu azt írja, a naponta rádiózásra fordított idő átlagosan 4 óra 20 perc volt, ami 20 perccel több az előző hónaphoz képest. Az országos rádiók sorrendje nem változott a 15 évesnél idősebbek körében országosan: élen az MR1-Kossuth, melyet a Class FM és a NeoFM követ. A három legnagyobb szereplő közül a Class FM elérése minimálisan csökkent, a másik kettőé valamelyest nőtt júliushoz képest.
A 15-49 éves kereskedelmi célcsoportban az országos elérés alapján már a Class FM vezet, hasonlóan a júliusi hónaphoz. A rádió mögött a NeoFM, a Juventus, az MR1-Kossuth és a Rádió 1 Network végzett.
A reggeli órákban továbbra is a 15 évesnél idősebb magyar lakosság legnagyobb része a közrádió főadóját hallgatja, melyet júliusban még a Class FM követett, de most a NeoFM jött fel a második helyre.