Elképesztő mennyiségű pénzt, az Országos Mentőszolgálat másfél éves költségvetését szórta el propagandára eddig az Orbán-kormány
2016 vége, az első ilyen szerződés megkötése óta 66,6 milliárd forintot – az Országos Mentőszolgálat másfél éves költségvetését – költhette el Rogán Antal Miniszterelnöki Kabinetirodája kormányzati tájékoztató kampányra – nézett utána a számoknak a G7. A portál cikke szerint a tárca 2019 első három hónapja után napi átlagra vetítve már 100 millió forintnál jár, nagyrészt a Soros György és Jean-Claude Juncker arcképével elindított EU-ellenes plakátkampány miatt, amelynek az idő előtti, március 15-i megszakítása is növelte a költségeket.
Az Orbán-kormány elképesztő mennyiségű pénzt fordít propagandára. Szerdán a 24.hu írta meg, hogy a kabinet két kedvenc kommunikációs cége, a Balásy Gyula tulajdonában álló New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. újabb nettő 10 milliárd forintos megbízást nyert el a a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól. Ez már a második hasonló megbízás három hónapon belül, az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 6., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 14. hangzatos címen fut, az előző 10 milliárdos megbízást ugyanis januárban kötötték meg a két céggel. Ez a 20 milliárd forint több, mint amennyire a New Land Media és a Lounge Design 2018-ban összesen szerződhetett. Akkor a propagandaőrület megállt 18,4 milliárd forintnál
A 2016 vége óta elköltött 66,6 milliárd forint 4 milliárddal több annál, mint amennyi gyesre ki volt jelölve a 2018-as költségvetésben.