Fizetett hirdetésben kéri a közmédia, hogy küldjenek képeket a pusztuló Budapestről
Beszálltak a Fidesztől induló kampányba Karácsony Gergely ellen.
A Telex vette észre, hogy a Hirado.hu fizetett Facebookos hirdetésben kéri az embereket arra, hogy küldjenek fotókat Budapest pusztulásáról. „Káosz, szenny, dugók – Küldjön fotót a lepusztuló Budapestről!” – hangzik az eredeti felhívás a közmédia oldalán.
A Facebook Ad Library-ból kiderül, hogy 60-70 ezer forintot költöttek a hirdetésre, amivel 70-80 ezer Facebook-felhasználót értek el annak ellenére, hogy a hirdetés potenciális elérése egymillió felhasználó volt. Furcsa módon a hirdetést 66 százalékban a vidéken élő felhasználókra lőtték be, életkor szerint főként az 55 év felettieket célozták meg.
(Kiemelt kép: Az MTVA székháza Budapesten. Fotó: Zih Zsolt / MTVA)