Akadálymentesítés

2015. július 27., 09:26

Vége a világszínvonalú troliparádénak! A Kozma Ferenc utcai trolivégállomás kerek két esztendeig működött kézi vezérléssel: a T alakú pályán ide-oda tolató járművek áramszedőit a BKK szakemberei szedték le és állították át. A költségek a melegedőbódé és a mobil vécé fenntartásával együtt havi 3,5 millióra rúgtak, így két év alatt eltapsoltak vagy 80 millió forintot.

Most végre megoldották, a troli a Honvéd utcán kanyarodik ki a Báthory utcai végállomáshoz, s innen fordul vissza a Kozma Ferenc, majd a Kálmán Imre utcába. Kellett ehhez vagy 200 méter felsővezeték. Ezt a fantasztikusan igényes és bonyolult műszaki megoldást, úgy tűnik, eddig azért nem lehetett alkalmazni, mert az egyik ház lakói korábban nem járultak hozzá az új vezetékek rögzítéséhez az épület falán.

A fideszes kormány a főváros vezetésével karöltve persze képes (egyszerre!) megvalósítani egy olimpiát és egy atomerőművet, de ezt a komoly akadályt napjainkig nem tudta elhárítani. Most azonban sikerült – ebből is látszik, hogy Magyarország már megint jobban teljesít!

Fábri Ferenc, e-mail