Kínozza magát Ön is: itt vannak a legrosszabb magyar reklámok

Aranydisznó: a Pocak a legrosszabb reklám – Pénteken este átadták a legrosszabb reklámoknak járó Aranydisznó-díjat az Akváriumban. A Bistro Reklámügynökség és az Index által meghirdetett reklámmoslék versenyen hét kategóriában hirdettek „győztest”, és mindenki legnagyobb örömére a Fődíjat a Danone Activia Pocak reklámja vitte el, és vele együtt a Legrosszabb szereplő díját is.

2012. december 2., 11:13

A Legrosszabb szövegnek a szavazók a Maggi Omlós Fortélyok Csirkesült alapot találták – tudósított a

Comment:com médiafigyelő blog.

A Legrosszabb sztori a Fauna Farmtojása lett.

A Legrosszabb képi világ díját a Zeatax vitte el. (Ezt a blogon nézheti meg – a magyar videómegosztók NEM éppen megosztó-barátok.)

A Legrosszabb zenének az Alwayst találták a voksolók.

A Legrosszabb plakát pedig a Tesco Tentója lett.

Azon persze senki nem lepődött meg, hogy a nyertesek „egyéb elfoglaltságaik miatt” sajnos nem tudták személyesen átvenni az egyedi tervezésű díjakat, de nem ússzák meg, a szervezők postai úton juttatják el azokat a cégeknek. Csak egy, csak bátor vállalat volt, amelyik képviseltette magát az eseményen, méghozzá a Legrosszabb plakát kategóriában jelölt Rhone Vet Kft.

Európa klímasemlegességi célkitűzései új kihívások elé állítják a magyar önkormányzatokat is, amelyeknek komoly szerep jut az épületek energetikai korszerűsítésében és a megújuló energiák terjedésének elősegítésében. A klímacélok a fosszilis energiára épülő rezsicsökkentés rendszerét is bedönthetik, az elavult háztartásokban pedig az új szabályozók könnyen rezsikatasztrófát okozhatnak.