A világsiker felé menetel a Virtuózok
Nemzetközi piacra kerül a Virtuózok, a köztévé komolyzenei tehetségkutatója. A Dick Clark Productions megvásárolta a saját gyártású műsor licencét, ezzel pedig gyakorlatilag házalhatnak vele az egész világon.
Dick Clark volt a producere az évtizedekig futó American Bandstand nevű műsornak, amiben éppen aktuális sztárokat hívtak élő közönség előtt tátogni az egyik slágerüket (ebből nőtte ki magát a brit Top of the Pops is), illetve az ő cége felel az American Music Awards díjátadóért – írja az
Index.A cég szerint Kína és Japán kifejezetten érdeklődik a Virtuózok iránt, de egy amerikai változat sem elképzelhetetlen. A DCP egyik vezetője, Mark Rafalowski azt nyilatkozta: „Kevés dolog van a sporton kívül, ami egy többgenerációs közönséget bevonzhat. A jól elkészített gyerekvetélkedők, főleg, ha zenéről van szó, ilyenek.”
Peller Mariann, a tehetségkutató licenctulajdonosa az MTI-nek elmondta, hogy már a kezdetekkor felmerült az ötlet, hogy a műsor nemzetközi piacra kerüljön. Egyrészt mert óriási siker Magyarországon, másrészt fontos számukra, hogy más országokban is képernyőre kerüljenek olyan műsorok, amelyek a mögöttes teljesítményre épülnek. A Virtuózokban azt díjazzák, amit a gyerekek elértek, hiszen évek óta zenét tanulnak, naponta több órát gyakorolnak.