Leállások jönnek az ország egyik legnagyobb bankjánál, vásárolni sem lehet majd

Ismét leállásra készülhetnek az emberek, mivel az egyik nagy banknak szünetelni fognak a szolgáltatásai az alábbi napokon.

2025. október 8., 12:44

Szerző:

Korábban a 168.hu is többször beszámolt arról az utóbbi időben, hogy több nagy magyar banknál volt leállás. Legtöbbször ezekre a leállásokra fejlesztés vagy karbantartás miatt van szükség, hogy a továbbiakban az ügyfelek gördülékenyen intézhessék a pénzügyeiket. Az MBH Bank közlése szerint az alábbi napokon tart karbantartást, számolt be róla a Femina.

Ezek a szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a banknál

Az MBH Bank hivatalos közleménye szerint több tervezett informatikai karbantartásra kerül sor október 12. és 15. között, ami átmeneti leállásokat okoz majd számos elektronikus banki szolgáltatásban.

A pénzintézet tájékoztatása alapján az első leállás október 12-én, éjfél és hajnali 4 óra között várható. Ebben az időszakban nem lesz elérhető: az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja, az MBH Vállalati Netbank, az MBH Direct Bank, valamint az MBH Vállalati App.

A karbantartás idején az online kártyás vásárlások jóváhagyása (3DS) is akadozhat, és az azonnali fizetések sem lesznek elérhetők, a tranzakciók hibára futhatnak.

A második ütem október 13-án 22:00-tól október 14-én 1:59-ig tart, amikor az MBH Bank App 101-es azonosító profilja és az MBH Netbank (korábban Budapest Bank) szolgáltatásai átmenetileg nem, vagy csak korlátozottan működnek. Ez idő alatt a megerősítő SMS-kódok (3DS), valamint a tranzakciós és belépő SMS-ek kiküldése szünetelni fog, így az internetes vásárlások jóváhagyása is lehetséges, hogy meghiúsul.

A harmadik karbantartás október 15-én 21:00 és 23:59 között zajlik majd, amikor az értékpapírszámlákkal kapcsolatos funkciók, valamint a deviza menüpont lesz korlátozottan elérhető az MBH Netbank (korábban BB) felületén.

Az MBH Bank arra kéri ügyfeleit, hogy a tervezett karbantartások idejére ne időzítsenek tranzakciókat vagy ügyintézést, és lehetőség szerint minden fontos banki műveletet előre intézzenek el. Kérdés esetén az ügyfelek a 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatást hívhatják a 06 80 350 350-es, belföldről díjmentes telefonszámon.

 

(Kiemelt kép: Pexels)